13 sep 2010

Your opinion: Welk make up product zou je niet kunnen missen?

Toen ik net in de badkamer stond om mijn make up af te halen, bedacht ik me opeens dat ik bepaalde producten gewoon niet zou kunnen missen. Nu, er zijn tegenwoordig zovéél make up producten op de markt, dus het was echt moeilijk om maar één product te kiezen die ik niet zou kunnen missen in mijn dagelijkse routine. Uiteindelijk heb ik het gevonden! Kijk snel mee op de volgende pagina!

Keuze genoeg!


Als ik één make up product moest kiezen om mee te nemen naar een onbewoond eiland, dan zou het een wenkbrauwkitje zijn (ja, een kit mag, het telt als één!).
Nu, veel mensen doen niks aan hun wenkbrauwen, dus die zitten zich nu af te vragen waarom ik in hemelsnaam een wenkbrauwkitje zou meenemen. Heel simpel. Wenkbrauwen geven je gezicht vorm en een sterke blik/expressie. Ze maken (als ze goed verzorgd zijn, tenminste) je ogen groter en wakkerder en brengen je jukbeenderen naar voren. Kijk maar naar Megan Fox, dé celeb met de mooiste wenkbrauwen in Hollywood (naar mijn mening).


 Misschien besef je het niet goed, maar wenkbrauwen zijn erg belangrijk! Nu, kijk wat er gebeurt als je miss Fox haar wenkbrauwen weghaalt (dit heb ik niet gedaan, er zijn serieus mensen die zich bezighouden met het weg-photoshoppen van wenkbrauwen van celebs).

Niet meer zo foxy he?!

We hoeven natuurlijk niet zo extreem te gaan. Als je ze regelmatig onderhoudt kan je je look totaal veranderen zonder een gigantische make over.  Ik heb eens gegoogled naar foto's van beroemdheden met wenkbrauw-make overs als voorbeeld.

Gwen Stefani

Jada Pinkett-Smith

Zie het verschil! Vooral bij Jada. Om deze reden werk ik mijn wenkbrauwen heel vaak bij (lees: enkele keren per week). Ik ben al vaker buiten het huis gegaan zonder een likje foundation, maar wél met wenkbrauwpoeder-en potlood. Bovendien werk ik mijn schatjes elke dag bij, ongeacht ik thuis blijf of naar een feestje ga.

Nu is het jullie beurt! Ik ben enorm benieuwd naar hét make up product waar jij niet zonder kan. Laat het achter in de comments en vertel waarom!

Veel liefs,
Diana