11 sep 2010

Tag: 4 things

Van Astrid van Pretty in Pink kreeg ik deze leuke tag. Dit is trouwens mijn eerste keer dat ik getagged ben, dus dankje Astrid!


4 things in my bag/purse:
- lippenbalsem. Ik gebruik de Little pink tin van Lip Therapy en ik ben er verslaafd aan! Ik gebruik deze al een tijdje, en binnenkort review ik hem wel voor jullie.
- portemonnee. Met daarin mijn bankkaart natuurlijk!
- een pen. Ik ben nogal een controlfreak, ik moet op alles voorbereid zijn. Want stél dat ik nu iets belangrijks moest ondertekenen! :)
- klein make up tasje. Daarin steek ik bijvoorbeeld mijn lippenbalsem, een creme blush en lipstick in.

4 things found in my office desk drawer:

- mijn DIY kwastenhouder. Is handig en leuk om naar te kijken!
- een fles water. Waar ik niet uit drink, maar die er staat om mensen te laten zien dat ik gezond ben!
- snoepjes/snacks. Ik snoep zooo veel als ik achter mijn computer zit.
- mijn camera. Voor als ik opeens inspiratie krijg en foto's moet trekken!

4 favorite things in my room:

- alle meubels, decoratie. Ik slaap in de kamer van mijn mama, en ik heb niks veranderd dus alles is een herinnering aan haar.
- mijn laptop! Mijn blog is superbelangrijk voor me, dus zonder laptop zou ik niet kunnen leven.
- foto's. Mijn kamer hangt vol met foto's van mijn familie en vrienden. Als ik er naar kijk voel ik me echt gelukkig.
- mijn make up kast. Duh.

4 things im currently into:

- blogging!
- MAC. Een beetje dure verslaving, maar hey, af en toe iets duurders om mezelf te verwennen mag!
- nagellak. In mijn allereerste filmpje verklaarde ik dat ik niet zo into nagellak was, maar ondertussen heb ik toch een groter doosje voor mijn nagelspulletjes moeten kopen... :)
- make up kwasten. Vroeger gebruikte ik mijn vingers voor praktisch alles, maar nu heb ik kwasten voor mijn foundation, blush, eyeliner,...

4 things I’ve always wanted to do:

- naar Amerika gaan. New York, vooral! Ik heb een bepaald (sprookjesachtig) beeld van Amerika gekregen door al de films en series, dus nu wil en moet en zal ik naar Amerika gaan. Ooit.
- de musical Mamma Mia! zien. Ik ken al de liedjes van ABBA, ik heb de film gezien en ik begin soms uit het niets 'Mamma Mia!' te zingen. I will accomplish this.
- een tattoo zetten. Iets kleins! Momenteel heb ik een tattoo op mijn voet(http://twitpic.com/2n4jxf) gezet door mijn vriendinnen, en ik vind het erg leuk staan!
- autorijden. Ik ga over enkele weken beginnen met mijn rijlessen en ik kijk er héél erg naar uit. Gisterenavond kwamen mijn vriendinnen, die hun rijbewijs al hebben, mij ophalen voor een avondje uit, en ik vond het zooooo cool dat ze konden rijden!

4 things I bet you didn’t know about me:

- Ik heb al enkele celebs ontmoet! The Haïtian van Heroes (I FREAKIN' TOUCHED HIM!!) , Eline de Munck, Virginie Claes en Cynthia Reekmans (al betwijfel ik of die laatste twee behoren tot de categorie 'celebs'). Bovendien heb ik ook nog Kevin Sorbo/Hercules gezien! Geloof je me niet? Bewijs hier, hier en hier!
- ik ben licht hypochondrisch. Dat wilt zeggen dat je bij het minste kwaaltje meteen het ergste denkt. Niet enkel bij mezelf, maar ook bij anderen. Als mijn hond een rood oogje heeft, denk ik dat hij... oogkanker heeft. Ofzo. Serieus.
- ik heb nog nooit zelf in het ziekenhuis gelegen. What can I say, I'm just awesome.
- ik ben verslaafd aan frisdrank. Of gewoon zoete drank, zoals fruitsap. Ik moet het gewoon elke dag drinken of ik word gek.

4 songs I can’t get out of my head:

- Crossfire van Brandon Flowers
- Mine van Taylor Swift
- You make me wanna die van The Pretty Reckless
- Teenage Dream van Katy Perry

Zo, zo! Nu weten jullie iets meer van mij. En nu is het jullie beurt! Beantwoord één of meerdere vragen van deze tag in de commens of zet een linkje naar je eigen blog. Ik lees graag zulke tags!
Veel liefs,
Diana