8 sep 2010

Tag: 4 mooie mannen

Ik zag deze tag op verschillende leuke blogs, en het leek me eens leuk om mijn hot guys eens te tonen!

Gaspard Ulliel

Je kent hem zeker van de nieuwe Chanel Bleu reclame. DAMN! Ik had al een mega crush op hem sinds ik Hannibal Rising heb gezien, ook al was hij daar een koelbloedige enge moordenaar. Maar dat heeft wel iets ;) En zeg nu zelf, wie kan deze sexy Fransman nu weerstaan? Ooh la la!


 Check hier trouwens het reclamespotje van Bleu de Chanel:



Ian Somerhalder


Need I say more? De perfecte blauwe ogen, een sexy ruig baardje en die glimlach... *smelt*


Alexander Skarsgard


Normaal heb ik het niet zo voor blonde mannen, maar voor Alexander maar ik een uitzondering! Hij speelt Viking Erik in True Blood en die kerel van de Paparazzi-clip van Lady Gaga.


Eddie Cahill


Eddie Cahill, oftewel detective Don Flack uit CSI NY, is mijn allereerste giga-crush geweest! Hij is zoooo dreamy en groot en sterk en stoer en en en... *swoon*


Wie staat er in jouw top 4? Let me know!

Veel liefs,
Diana

1 opmerking:

Crystal zei

Zalige mannen Ian staat ook zeker in mijn top 4 :)

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!