3 sep 2010

Review: Benefit Speed Brow Gel

Vandaag een review over de wenkbrauwgel van Benefit die ik gekocht heb ik Maastricht, vorige zaterdag. Ik gebruik hem al een klein weekje, en ik laat jullie in dit artikel weten wat ik er van vind.

Is het doosje niet cute?!



Wat belooft Benefit?

" Tint, tame & set brows in record time with this brush-on gel that dries to an impeccable natural looking finish. "
" The gel that shapes, tints & sets your brows in seconds. One natural shade dresses up all brows! "

Toen ik voor het Benefit-schap stond moest ik gewoon iets meenemen. Omdat ik geen concealer, blush, etc meer nodig had, besloot ik om iets voor mijn wenkbrauwen mee te nemen. De Speed Brow Gel werd het uiteindelijk in de (enige) kleur: Neutral, een lichtbruin kleurtje.


Uitzicht
Het flesje is gemaakt van plastic. De dop is glanzend zwart terwijl de onderkant mat is. Ik vind het heel leuk uitzien, helemaal mijn smaak!


Het borsteltje is hetzelfde als die van een mascara, net zoals bij alle andere wenkbrauwgels. Niks op aan te merken. Alleen vind ik de kleur (lichtbruin) een beetje... mottig. Dit komt, denk ik, door het feit dat ik vroeger een doorzichtige wenkbrauwgel had van Essence en omdat ik mijn wenkbrauwpoeder (logisch) eerst gebruikte, werd de gel na een tijdje niet meer doorzichtig, maar bruin. :)

Werking
Benefit heeft zelfs een handige bijsluiter erbij gestopt, met een stap-voor-stap uitleg én foto's.



Persoonlijk vind ik dit een beetje overbodig. Ik ga dit heus niet gebruiken voor - eh - mijn neusharen ofzo! Maar overbodig is niet hetzelfde als stom. Integendeel, ik vind het een heel leuk en schattig papiertje.

Dus, eerst pak ik het borsteltje en kam mijn wenkbrauwen in een opwaartse beweging. Daarna volg ik de vorm van mijn wenkbrauwen en ga ik er nog een keertje over. En klaar! Duurt niet langer dan 5 seconden. Zie hier de foto's:


Sorry voor het lichtverschil, maar hoe ik ook draaide of keerde, het licht was elke keer anders.

Zoals je kunt zien werkt het wel degelijk! En de staying power is ook geweldig. Aan het einde van de dag zien mijn wenkbrauwen er nog steeds zo uit. De gel geeft ook kleur af, ook al zie je dit niet op de foto's. Hier heb ik al wenkbrauwpoeder op, dus je ziet geen kleurverschil. Maar op mijn 'naakte wenkbrauwen' zie je een héél licht verschil.

Eindconclusie?
De Speed Brow Gel van Benefit werkt héél goed, ik ben er zeer tevreden mee. Maar de prijs... Slik.
Het flesje bevat slechts 2,95 ml en normaal betaal je er €20 voor! Ik had geluk, met de 25% korting, dat scheelde €5. Naar mijn mening werken de wenkbrauwgels van Hema of Essence even goed, en ze zijn groter en veel goedkoper. Maar hey, ik moest gewoon iets van Benefit proberen ;)

Pluspunten:
+ houdt je wenkbrauwen de hele dag in model
+ leuke verpakking

Minpunten:
- de prijs!
- 'kleurt' je wenkbrauwen niet echt

Veel liefs,
Diana

4 opmerkingen:

Anoniem zei

I relish, cauѕe I found just what I was lοokіng for.
You have enԁеd my four day lengthу
hunt! God Blеss yоu man. Have a greаt day.
Βуe

My ωebsite :: Resort Discounted (Hotels_Discount) on Twitting

Anoniem zei

For mοst up-to-date news уοu haνe to viѕіt wогld wіde
wеb and on world-wide-web Ι found thiѕ sіte as a finest ωеb page for lateѕt uρdаtes.


Mу ωeb ѕite ... Some Unique Hotels On The Planet

Anoniem zei

Yοu гeally make it ѕeem really easy togеther with your presentation hοwever I in finding this topіc
to be actually onе thing whіch I bеlіеve I might never
understand. Ӏt seems tοo cοmplex аnd extremely vast
for me. Ι'm looking forward in your subsequent submit, I'll attempt to get the hοlԁ of it!



my sitе: Some Unique Hotels Of The World

Anoniem zei

I've read a few excellent stuff here. Definitely value bookmarking for revisiting. I wonder how a lot attempt you place to create any such magnificent informative web site.

my web page - Amsterdam condominium

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!