12 sep 2010

NOTD: Clay-ton, My Hero

Onlangs kocht ik in de Kruidvat dit kleurtje van Catrice, Clay-ton, my hero. Ik zocht naar een goede vervanger voor mijn Ginger van Gosh, mijn meest geliefd kleurtje OOIT. Want jammer genoeg is mijn flesje bijna op, en zit het kleurtje niet meer in het vast assortiment van Gosh... Mocht je Ginger ergens tegenkomen, neem je hem dan mee voor mij? (a)
In ieder geval, op naar de review!

Ik heb op meerdere blogs dit kleurtje gezien, en ik vond hem erg mooi. Jammer genoeg zei mijn zusje elke keer als ik in de Kruidvat was, "NIET KOPEN!". Ze vond het geen mooi kleurtje, en ik luister altijd naar het advies van mijn zussen :) Maar onlangs was mijn zusje er niet bij, en besloot ik om dit lakje toch stiekem te kopen. Ik lakte mijn nagels ermee, en toen zusterlief binnen kwam, sprong ik voor haar met mijn nagels in haar gezicht. En ze vond het nog steeds niet mooi!


Persoonlijk vind ik het wél een hele mooie kleur, een beetje nude-achtig naar mijn mening. Bovendien bevat deze nagellak kleine gouden glittertjes, wat ik héél mooi vind, zeker in het zonlicht.


Hij lakt heel snel, niet streperig, en met 1 laagje dekt hij al super. Bovendien droogt hij best snel! Niks op aan te merken, dus.

Nu, Clay-ton, my hero is niet dé perfecte vervanger voor mijn geliefde Ginger, maar hij mag er best zijn! Toch gaat mijn zoektocht naar de perfecte dupe verder. Ah, wat is het leven soms zwaar.

Veel liefs,
Diana