18 sep 2010

Gewonnen: Gifts in a Box

Bijna drie weken geleden won ik bij Astrid van Pretty in Pink een waardebon van €20 bij http://www.giftsinabox.be/. Superenthousiast (want ik heb nog nooit iets gewonnen) snuffelde ik meteen door hun online catalogus. Ik heb uiteindelijk een lipliner en een oogpotlood gekocht.


Nu, ik zeg niet graag negatieve dingen over iets of iemand, maar ik ben eerlijk. En ik ben énorm teleurgesteld in deze webshop. Lees snel verder om te weten waarom.


Ten eerste was er geen grote keuze aan producten, zeker niet als je maar €20 wilde betalen (en niks meer). Na lang zoeken heb ik uiteindelijk toch twee producten kunnen kiezen die binnen mijn 'budget' lagen. Tuurlijk, ik kon meer uitgeven als ik iets zag dat ik écht wilde, maar dat was jammer genoeg niet het geval.
Bovendien waren de verzendkosten nog eens €5, wat het des te meer moeilijker maakte om iets te vinden voor €15.


Deze lipliner van LR Colours heb ik gekozen in kleur nummer 3, een zacht roze kleurtje dat jammer genoeg toch te donker en iets te roze is voor mij.


Dan nog een gewoon zwart oogpotloodje. Deze heb ik aan mijn zusje gegeven, als extra cadeautje :)



De pigmentatie is zeker oke. Jammer genoeg van de lipliner, maar ik ben er zeker van dat ik iemand anders hier mee blij kan maken!

Op zich is er niks mis met de producten hoor. Ik heb alleen problemen met de website/het beheer zelf. Want na mijn bestelling kreeg ik een mailtje waarin stond dat de producten ten laatste na 7 dagen zouden aankomen, wat ik eigenlijk best lang vond maar kom.
Nu, een week later had ik nog niks gekregen. Ik dacht bij mezelf, laten we nog een paar dagen extra wachten. Maar twee dagen later was mijn brievenbus nog stééds leeg. Ik besloot om een mailtje te sturen naar Giftsinabox, misschien dat er ergens iets verkeerd was gelopen?

De volgende dag kreeg ik een mailtje van de eigenaar (denk ik). Er was iets misgelopen met alle bestellingen, en vanaf maandag (deze maandag, dus de 13de) zou alles terug in orde zijn. Dat vond ik al erg jammer. Waarom hadden ze geen mailtje rondgestuurd naar hun klanten om hen te laten weten dat er vertraging zou zijn? Dan zou ik het niet erg gevonden hebben, maar nu was ik best wel pissed.
Uiteindelijk kreeg ik dinsdag het pakketje dus binnen. Met een staaltje van een mannenparfum van Bruce Willis. Zucht.

Ik weet al zeker dat ik niks meer ga bestellen bij deze webshop. Te hoge verzendkosten, lange wachttijden en weinig keuze (naar mijn mening). Maar toch, Astrid, bedankt! :)

Hebben jullie ervaring met deze producten of webshop?

Veel liefs,
Diana