2 sep 2010

Favorieten van augustus

 Ik heb het al op vele blogs zien voorbij komen en het leek me ook wel eens leuk om het eens te doen: een paar favorieten van me van de afgelopen maand.




 Allereerst, natuurlijk, mijn MAC cream blush in Ladyblush. God, heb ik ooit meer van een product gehouden?! Je ziet het misschien niet goed op de foto, maar ik heb hem al vaak gebruikt. Toch is er heel weinig 'opgebruikt', het is dus een heel zuinig product. De review hiervan kun je hier lezen.

 Dan de Gosh Velvet Touch Foundation Primer. Dit is goddelijk spul, echt waar. Het maakt je gezicht zó zacht en het zorgt ervoor dat je foundation (en concealer) heel gemakkelijk aan te brengen wordt. De review vindt je hier, maar ik raad je aan om dit toch eens zelf uit te testen, zeker met de Gosh 1+1 (Nederland) en de Gosh 2+1 (België) acties!

De Healthy Mix Foundation van Bourjois vind ik geweldig. Hij geeft mijn huid een mooie dekking én een gezonde glans. Jammer genoeg blijft hij he-le-maal niet lang zitten, en zeker geen 16 uur, maar op het einde van de dag merk ik dat niet eens. Hiermee bedoel ik dat er niet veel afkomt als ik mijn make up verwijder met remover, maar dat merk ik zelf niet eens. Mijn gezicht ziet er nog steeds uit alsof ik net foundation op heb gebracht, ook al is het grootste deel verdwenen. Snap je? :) (review vind je hier)

 Deze highlighter is lekker subtiel en geeft tegelijkertijd je gezicht een mooie glans. Ik gebruik deze altijd op de brug van mijn neus, en BAM, mijn neus lijkt veel meer gedefinieerd en smaller! Ook een beetje op mijn voorhoofd, kin en jukbeenderen doen wonderen. Hier heb ik ook al een review over geschreven.

Dit schatje is pas nieuw maar ik vind hem nu al geweldig. Deze wenkbrauwgel van Benefit was best prijzig (€20), maar hij is het waard. Review komt één van de komende dagen, dus stay tuned!

Mijn holy grail der oogpotloden: de Bourjois Effet Duochrome in Brun Mordoré. Het geeft je een zwoele blik en de kleur verandert in het licht. Afhankelijk van het lichtinval krijg je een goude/bruine kleur. Pretty! De review bevindt zich hier.

Ik ga nooit méér houden van een parfum dan van D&G The One, maar deze komt aardig in de buurt. Het is PureDKNY van DKNY, een fris geurtje met een druppel vanille erin. De volledige review vind je hier, maar ik kan je zeggen dat als je dit geurtje koopt, je ook een goed doel steunt!

Volgende maand post ik weer een artikeltje met mijn favorieten. Ik vind het een hele leuke rubriek!

Wat zijn jullie favoriete beauty producten van dit moment?

Veel liefs,
Diana