3 sep 2010

Celeb ruzie: Taylor en Rihanna

Ik las net iets over een ruzie tussen Taylor Momsen en Rihanna. Ik ben alvast geen grote fan van haar (wél van haar muziek), en ik moest best wel lachen toen ik het volgende las.


Een tijdje geleden zei Taylor in een interview van Spin, een Amerikaans tijdschrift, dat ze heel beschermend is over het woord 'rock' en dat niet iedereen zomaar voldoet aan die waarden.
" Mensen denken dat pop hetzelfde als rock is, de lijnen worden steeds vager tussen de twee. Nu draagt Rihanna zelfs f*cking leren jassen, en dat is heel vervelend. "
Nu, Rihanna is geen katje om zonder handschoenen aan te pakken, en dat heeft ze meteen bewezen. Volgens een bron dicht bij haar belde Rihanna de Gossip Girl-actrice op en zette haar op haar plaats! Die persoon verklaarde dat het volgende gebeurd was:

"Rihanna was niet blij met het feit dat de 17-jarige zulke onbeleefde uitspraken deed, zeker omdat ze meteen op het internet belandden. Ze kreeg Taylor's nummer van een vriend en belde haar op. Ze zei dat ze haar mond moest houden en zich moest gedragen naar haar leeftijd. Rihanna is niet een persoon waar je ruzie mee wilt. "

"Grrr..."

Auch! Blijkbaar heeft dat effect gehad, want Taylor krabbelde in een ander interview terug en zei het volgende:
" Ik was enkel het verschil tussen rock en pop aan het opnoemen, en dat het momenteel een heel erge pop-geöriënteerde wereld is en dat er geen plaats is voor rock. En mensen die zich kleden als rocksterren en gitaars gebruiken in hun muziek - dat is het dichtste bij rock wat het publiek heeft, en we zijn bezig met een échte rockband terug te brengen. Ik was Rihanna niet aan het beledigen. Rihanna is geweldig. "

Wiens kant kiezen jullie? En vinden jullie dit soort posts yay or nay?

Veel liefs,
Diana