6 sep 2010

Bestelling 'Beauty By Elke'

Vrijdag waagde ik de stap: ik bestelde voor het eerst via internet. Al een hele tijd wilde ik een stippling kwast, en aangezien ik nog niet €50 wilde uitgeven aan eentje van MAC, besloot ik om de SS187 van Sigma te bestellen bij de geweldige webshop, Beauty By Elke.
Ik betaalde vrijdagavond, dus ik verwachtte het pakketje pas ten vroegste morgen. Maar vandaag riep mijn zus opeens: "Diana, je pakketje is er!". Vol geluk raasde ik naar beneden en scheurde de envelop open. En wat bleek? Ik had een extra cadeautje gekregen van Elke!



Allereerst: mijn liefste stippling kwast. Ah, hier heb ik lang van gedroomd. De dag dat ik mijn foundation en andere make up vlekkeloos en geairbrushed kan aanbrengen. Stiekem heb ik hem al getest, maar ik wil er een apart artikeltje aan wijden. Ik toon jullie alvast een foto van mijn nieuwste liefde:


Dan het verrassinkje! Elke had me al gemaild na mijn bestelling dat ze er iets extra bij ging doen, dus ik was heel benieuwd. En toen ik zag dat het een lipgloss van Sleek was, sprong ik bijna een gat in de lucht!


Het is een Wonder Last lipgloss in de kleur 610 Christobell, een zachtroze kleurtje. Très pretty. Er zijn twee stappen bij het aanbrengen van dit product:


Stap 1: de kleur. Deze is, naar mijn mening, een soort van lipstain. De kleur moet je aanbrengen op je lippen en dan enkele seconden wachten vooraleer je de gloss aanbrengt. Het trekt echt in je lippen en geeft je lippen een gezond, natuurlijk kleurtje.


Stap 2: Als de kleur droog is, breng je de transparante gloss erover heen. En voila, je hebt de perfect pout!

Links de lipkleur, rechts de gloss


Ik hou van dit kleurtje! Elke, you know me well.

Ik ben alvast een hele grote fan van Beauty By Elke. Je hebt je bestelling binnen 2 dagen thuis!
En wat voor mij het onderscheid maakt tussen deze webshop en andere webshops, zijn de verzendkosten. Bij de meeste items mag je namelijk zelf kiezen tussen brievenpost of pakketpost. Natuurlijk passen bepaalde items niet door je brievenbus en zal het pakketpost zijn. Maar bij andere webshops is het vaak één bedrag dat je moet betalen, ongeacht je bestelling. Bijvoorbeeld: je moet €5 verzendkosten betalen voor een pallet, maar ook voor één gewone eyeliner. Dat vind ik nogal jammer, en daarom gaat mijn voorkeur uit naar Beauty By Elke omdat je heel wat kunt besparen op de verzendkosten!

Nadat ik op 'publiceren' heb gedrukt, ga ik mijn winkelmandje opnieuw vullen bij deze webshop. Zeker eens een kijkje nemen, en in de loop van de week laat ik jullie zien wat ik deze keer ga bestellen en schrijf ik nog een review over de Sigma SS187.

Veel liefs,
Diana