8 sep 2010

Bestelling 'Beauty By Elke' (alwéér :D)

In mijn artikel van maandag konden jullie mijn allereerste bestelling van 'Beauty By Elke' zien. Toen schreef ik al dat ik zó blij was met mijn spulletjes en de service, dat ik diezelfde avond nog een aantal nieuwe dingen bestelde van de site. En vandaag, twee dagen later, is de bestelling aangekomen! Talk about fast service.
Dit heb ik allemaal gekocht:


Ik heb de kleine Sigma stippling brush besteld (SS 188), een Coastal Scents schuin kwastje (C215), een NYX lipstick in B52, een NYX cream blush in 'Golden' en een NYX wenkbrauwpotlood in het zwart.
En kijk eens wat die lieve Elke me erbij stuurde:


Lief he?! En ik kreeg er een staaltje bij!
Nu, ik ben mezelf echt in de hand aan het houden om niet nóg eens te gaan bestellen. De goedkope producten, de supersnelle service,... Misschien toch nog...? NEE! Diana gaat voorlopig niks meer van het internet bestellen! Maar als ik dat doe, weet ik waar ik naar toe moet ;)

Van welk product willen jullie het eerst een review over lezen?

Veel liefs,
Diana