7 sep 2010

Beauty guess

Ik weet het: ik introduceer vaak nieuwe rubrieken, maar deze vind ik écht leuk! Ik laat jullie vanaf nu geregeld een paar gekke beauty-gadgets zien, en jullie moeten raden waar het voor dient. Oke, klaar voor de eerste?!


Voor wat dient deze gekke Japanse uitvinding? Zie het antwoord op de volgende pagina! Maar eerst raden en dan kijken ;)


Deze gekke bril dient om... *tromgeroffel*

...kraaienpootjes te verminderen!


Deze gadget is de Mejikara en het zou de rimpels en kraaienpootjes rond je ogen sterk verminderen! Aan de binnenkant van deze bril zitten speciale groeven die je huid helpen en masseren. Ze zorgen voor een lichte druk op de huid die de hangoogjes terug 'omhoog duwen'. Het lijkt de zoveelste gekke Japanse uitvinding, maar de Mejikara is een echte hit in Japan!

 
Had jij het juist? (En wat vind je van deze rubriek? Ik heb er namelijk nóg!)
 
Veel liefs,
Diana