30 aug 2010

Zoeva blush pallet

Vandaag weer een 'eerste': mijn eerste pallet! Deze heb ik gekocht voor €10 van lieve Agnetha (check zeker haar leuke blog eens!). Het is een blushpallet (palette, palet, pallet, ...) van het merk ZOEVA.


Isn't she a beauty?


Ik heb gehoord dat dit pallet niet meer te koop is. Verder staat er ook geen naam (zelfs geen logo van Zoeva) op, dus ik weet helemaal niks ervan! Maar het is echte eyecandy. Ik heb een rotdag achter de rug, maar toen ik thuis het pakketje zag op de salontafel verscheen er opeens een big smile op mijn gezicht.

Ik had eerlijk gezegd schrik dat het pallet gebroken zou aankomen. Want het gaat er soms wild aan toe, daar bij de post. Maar daar heeft Agnetha aan gedacht! Het pakketje kwam in een envelop met daarin bubbelfolie. Het palletje zelf was nog eens verpakt met inpakpapier, daarrond nog eens bubbelfolie en op de blush (dus in het doosje) lag er nog eens bubbelfolie. Dankje, Agnetha, voor de moeite! <3

Op naar de swatches! Hier was ik ook héél benieuwd naar. Ik heb de kleutjes genummerd voor jullie om het wat gemakkelijker te maken.




Prachtig! Mijn favorieten zijn nummer 2, 4, 7 en 8. Maar de rest vind ik ook geweldig. En dat voor maar €10, inclusief verzendkosten. Dat wilt zeggen dat elke blush minder dan €1 kost... Super!
Zo'n pallet vind ik heel handig omdat er allerlei kleurtjes inzitten die ik wellicht zelf nooit zou kopen. Nu kan ik experimenteren, bijvoorbeeld met kleur nummer 9, en wie weet staat het me wel :)

Ik moet wel zeggen dat sommige blushes heel poederig zijn en niet goed uitsmeren, maar dat is niet zo erg. Ik hou toch het meest van mijn MAC Ladyblush <3 Maar het belangrijkste voor mij is dat ik kan experimenteren met de kleurtjes.

Hebben jullie ook blush palletten?

Veel liefs,
Diana

P.S. Comment als je niet weet hoe je 'pallet' moet schrijven!