28 aug 2010

Shoplog + mijn eerste Benefit en MAC producten!

Ik kon het niet laten. Mijn portefeuille, mijn make up tasje... Ze riepen allemaal dat ik eens wat make up moest gaan halen. Dus sprong ik samen met mijn zusje op de bus naar Maastricht. En guess what: ik heb mijn eerste MAC en Benefit producten!

De buit!



Een kwartier na onze aankomst in Maastricht stond ik voor de Bijenkorf, waar ik de MAC counter zag. Ik rende naar binnen en het eerste wat ik zag waren de blushes: precies waar ik naar op zoek was!
Ik zag de Make Up Artist van MAC: een heel fel opgemaakte man met een 'Inspector Gadget'-riem, maar in plaats van allerlei hoogtechnologische snufjes had hij allemaal kwasten er aan hangen. Ik stond even te aarzelen om het hoekje (het was ook immers mijn eerste keer in een MAC winkel), maar uiteindelijk stapte ik op hem af en vroeg ik om een cream blush. En ja hoor, 10 minuten later stond ik buiten te springen met mijn eerste, eigen MAC product in mijn handen: de cream blush in Ladyblush!! Oh, en hij kostte maar €19,50! Ik had véél meer verwacht.



Ik ben er ongelofelijk blij mee. Ik heb dit doosje gekust en geaaid, mensen keken me raar aan. Maar hey, I don't care! Morgen schrijf ik er een review over, maar tot nu toe heb ik er niks slechts over te zeggen!

Vervolgens liep ik naar de Sephora in de V&D. Daar was - let op - 25% korting op alle make up. Ja, inclusief Benefit en Too Faced en Make Up Forever. Argh. Ik zei tegen mijn zusje, 'Het is net alsof ik dood ben gegaan en in de hemel ben terechtgekomen.'. Ik liep meteen naar de Benefit counter, want dat was hét merk waar ik iets van wilde hebben. Na een paar rondjes te hebben gelopen door de Sephora ben ik uiteindelijk naar de kassa gestapt met de Speed Brow Gel van Benefit en een make up tasje van de Sephora. Dat tasje was met 50% korting slechts €4 (ik zocht al lang eentje voor in mijn tas) en Speed Brow Gel was normaal €20 maar met die korting was het nog maar €15!



Toen heb ik nog wat in de Hema rondgesnuffeld en heb ik de Eye Brightening Pencil in de kleur 02 gekocht. Echt een supermooie kleur!


Uiteraard kan ik geen H&M overslaan tijdens een shoppingtrip. In mijn favoriete kledingswinkel heb ik een lichtbeige vest gekocht met cute knoopjes op de mouwen en zakjes aan de voorkant. Deze kostte €14,95.


Ook zocht ik al een tijdje een nieuwe eyecatching ketting omdat mijn vorige favoriete de pijp is uitgegaan. En ik heb de pérfecte ketting gevonden voor €6,95!


Als laatste ben ik naar de Etos geweest. Daar kocht ik een spray van Andrélon die je haren beschermt tegen de hitte van je stijltang en föhn. De serum van John Frieda vind ik nogal vervelend werken omdat mijn haren niet goed stijlen/krullen met serum erin. Deze spray kostte iets van €3,95.


Tot slot spotte ik de matte topcoat van Essence! Deze trend moest ik uitproberen en dus nam ik hem mee. Hij was iets van €1,79.


Ik ben zoooo ongelofelijk gelukkig met mijn spulletjes! Ik had wel enorme voetpijn tegen het einde van de trip, maar het was het he-le-maal waard. Ik moet toegeven dat ik mezelf niet zo snel terug zie gaan naar de MAC, gewoon omdat ik me zo schaam als iemand aan mijn gezicht zit (dat verhaal vertel ik morgen, samen met een review van de blush). Maar ik hou hou hou van mijn blush!

Heb jij ervaringen met één van mijn aankoopjes? Let me know!

Veel liefs,
Diana