23 aug 2010

Photoshop rampen van de week

Ik ben niet volledig tegen Photoshop. Geef nu zelf toe, een model met een puistje op een reclamefoto voor huidverzorging is niet aantrekkelijk. Of een dame die lippenstift modelleert en gele tanden heeft. Oke, het zijn extreme voorbeelden, maar je snapt het wel.


Maar het lichaam van een kind met het hoofd van een supermodel, dat vind ik te ver gaan. Denk maar aan de schandalen van Ralph Lauren en Ann Taylor (klik voor de foto's). Serieus, denken die mensen dat niemand dat gaat opmerken?!
In ieder geval, vandaag kwam ik 2 belachelijke photoshop blunders tegen. Kijk snel mee!




Ten eerste, de mooie en lieftallige Scarlett Johansson. Ik vind haar zelf prachtig, ik zou niks aan haar veranderen. Maar blijkbaar vinden de mensen van het champagnemerk Moët dat wél.


Oke, waar zal ik beginnen?

1) WTF is er met Scarlett haar gezicht gebeurd?! Lijkt alsof ze tien slechte facelifts heeft gehad.
2) Waar is haar linkerarm...?
3) De vingers van haar rechterhand zien er freaky uit.

Zucht. Waarom een mooi meisje als Scarlett veranderen in een gefacelifte, linkerarmloze vrouw? En trouwens, de meeste vrouwen willen, volgens een enquête een paar jaar geleden, het lichaam van Scarlett. Ze is 's werelds meest sexy vrouw geweest. Ze heeft geen photoshop nodig!!

De volgende digitale blunder vind ik eigenlijk hilarisch. En best zielig. Check het hieronder.


Dit is best zielig... Kim Kardashian langs een supergephotoshopte bord van haarzelf tijdens de lancering van haar parfum, The Voluptuous New Fragrance. Iedereen ziet toch dat Kim niet zo gebouwd is? Begrijp me niet verkeerd, ik vind Kim K niet dik of lelijk of whatever, ze is mooi slank en curvy, maar ik zou me vreselijk voelen als ik daar stond met zo'n foto van mezelf. Zo gênant.

Wat vinden jullie hiervan?

Veel liefs,
Diana

1 opmerking:

Anoniem zei

Nobody is questioning the benefits of an adjustable
dumbbell established.

Also visit my web page: free weights for sale used

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!