19 aug 2010

Mijn girlcrush

Er zijn niet veel celebs waarvan ik denk, "wauw, zo wil ik er ook uit zien!". Maar er is één vrouw waar ik een mega girlcrush op heb. Benieuwd wie ze is?



...Christina Hendricks!


Deze actrice is bekend van de hitserie Mad Men. Hier is de serie nog niet zo bekend, maar daar komt vast en zeker snel verandering in!


Christina speelt de sexy secretaresse, Joan Holloway. En ik moet toegeven: als ik naar haar kijk valt mijn mond gewoon open.
Christina Hendricks is in Amerika razend populair. Ze wordt gezien als hét rolmodel voor vrouwen: ze is slank, maar heeft genoeg rondingen op de juiste plaats waarmee ze de mannen (en vrouwen) gek maakt. Gedaan is het tijdperk van de panlatten, here comes Christina!




Men heeft haar vaker wel 'dik' genoemd en gezegd dat ze een 'abnormale lichaamstypte' heeft, maar daar trekt Christina zich niks van aan. Ze is trots op haar rondingen en laat ze maar al te graag zien!
Wat me wel opvalt is dat ze in de meeste foto's kleding aanheeft waarje niet langs haar weelderige boezem kunt kijken. Dat leidt de aandacht van haar mooi gezicht af. Daarom nog enkele headshots:



Of je haar nu mag of niet, er wordt vol lof over Christina Hendricks gesproken. De beroemde blogger en tevens openlijke homo Perez Hilton zei ooit eens: " Ik zou me meteen bekeren voor haar. " En kijk maar eens op sites zoals http://www.askmen.com/: daar kwijlen de mannen over deze curvy girl. Oh, en ze is verkozen tot 'de mooiste vrouw van Amerika' door Esquire waarmee ze zelfs uberhottie Megan Fox versloeg. Hét bewijs dat je niet superslank moet zijn om in de smaak te vallen bij mannen.
Christina zelf denkt er anders over. Zij vindt al de heisa rond haar lichaam gênant. "Het is toch niet alsof ik een extra ledemaat heb?" vertelde ze heel nuchter tijdens een interview.


" Tuurlijk zou ik blijer zijn als ik 5 kg lichter was - dat zou elke vrouw toch zijn? Maar toen ik de foto's van mezelf bij de Emmy's zag vond ik dat ik er mooi uit zag. Ik kraakte mezelf niet af. "

Ik vind Christina Hendricks prachtig. Ze is gewoon zo'n verfrissende en nuchtere verschijning in Hollywood en ze is hét voorbeeld voor alle vrouwen met rondingen die zich niet goed in hun vel voelen. Want Christina heeft genoeg rondingen en ze ziet er stunning uit. En nee, ik vind haar niet geweldig omdat ze wat ronder is. Ik vind haar geweldig omdat ze blij is met zichzelf, ook als voldoet ze niet aan de normen van Hollywood.

Wat vinden jullie van haar? Vind je haar ook zo knap of toch maar liever niet?

Veel liefs,
Diana

6 opmerkingen:

Floor / Marjolein zei

Het is inderdaad een erg mooie vrouw! Dit is veel beter dan superskinny ;)

www.beautyking.nl zei

Mooi horr!:)

xx

Anoniem zei

Ja, ze is wel mooi. Al vind ik der minder met dat korte kapsel op die ene foto. Liefs, xxxx

Kirs zei

Hoi hoi,

Ik vind haar wel inderdaad "een verfrissing" niet dat standaard hoog blond of brunet. Gewoon lekker een kleur die bij haar past. Inderdaad valt je oog direct (ongewenst) op de decolaté die op zowat iedere foto prijkt. Ik ben het met je eens dat dit de aandacht afhaalt van haar knappe gezicht. Jammer is dat wel.

Groetjes en een leuke blog.

Petra zei

Ja, supermooie vrouw!! Die eerste twee foto's zijn heel mooi!!

Anoniem zei

Ik kende haar nog niet! Mijn rolmodel is Selena Gomez (':

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!