13 aug 2010

Guest review: Nivea Visage Young Control Shine!

Vandaag een kleine guest review! Mijn zusje wilde namelijk een stukje schrijven voor mijn blog. Isabel, (da's dus haar naam :) ) bezorgde me meteen een review over de Nivea Visage Young Control Shine!, een matterende dagcrème voor de jonge huid. Benieuwd naar haar schrijftalent? Lees dan snel verder!

Door Isabel:

Deze crème kocht ik een hele tijd geleden in de Kruidvat omdat ik op zoek was naar een dagcrème. Normaal gebruik ik niks voor op mijn huid, ik heb namelijk geen echte probleemhuid. Maar ik wou het eens uittesten omdat mijn zus mij gek maakte met haar producten.


De verpakking is simpel maar mooi. Ik vind de kleur heel mooi en de versieringen, zoals de bloemetjes op de voorkant, maken het helemaal af. Bovendien is de tube heel hygiënisch.
De substantie is net zoals alle andere dagcrèmes, maar het smeert bijzonder goed uit. De geur ruikt, net zoals alle Nivea producten, lekker fris en is helemaal niet storend.


Ik schrok eerst wel van de blauwe kleur. Ik wilde namelijk niet als een Smurf uit zien! Maar gelukkig laat de crème helemaal geen kleur achter op mijn gezicht.

Op de tube staat dat de gelcrème glimmen voorkomt en tegelijkertijd je huid hydrateert. Bovendien beschermt het ook tegen de schadelijke effecten van zonnestralen.
Nu, ik vind dat het mijn huid goed hydrateert. Soms heb ik, na het douchen of gewoon na het reinigen van mijn gezicht, een trekkerig gevoel in mijn gezicht. Als ik dit goedje opdoe, is dat meteen weg.
Ik vind niet dat mijn huid heel erg glimt, dus die werking is niet van toepassing op mij.

Pluspunten:
+ geeft onmiddellijk een heel fris gevoel aan je huid
+ ruikt lekker
+ huid voelt zacht en verzorgd aan

Minpunten:
- voelt soms vettig aan op je handen

De Nivea Visage Young Control Shine! is te koop bij de drogisterij voor €6,69.

Zo, wat vonden jullie van het concept van een guest review? Als het jullie bevalt, zal ik mijn zussen en vriendinnen ook vanalles laten testen!

Veel liefs,
Diana

3 opmerkingen:

kimberley zei

vindt het een leuk artikel.
als ze het leuk vinden om te doen moet je het zeker vaker doen.

Floor / Marjolein zei

Schrijven kan ze zeker! Laat haar inderdaad meer stukjes schrijven, haha. Misschien moet ik deze dagcrème ook maar kopen... Ik heb nu één met een tintje van Nivea, maar die vind ik een beetje neppig eruitzien op mijn huid helaas. Dit klinkt als een goede oplossing!

roos zei

@Floor en Marjolein jaa, die heb ik ook. ik krijg er strepen van! leuke review zeg :)

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!