26 aug 2010

Gosh primers

GOSH komt uit met een nieuwe lijn primers, geschikt om je dat perfecte flawless gezicht te geven zoals de celebs hebben. Ikzelf ben al een hele grote fan van hun 'gewone' foundationprimer, daarom dat ik ook superbenieuwd ben naar deze nieuwe primers.

Sorry voor het late bericht! Waarschijnlijk hebben jullie het al gelezen op andere sites, maar er was iets misgelopen bij het persbureau.


Wat is een primer?
Een primer is een product dat je aanbrengt vóór je make up. Het zorgt voor een doorzichtige barrière op je huid waardoor je make up veel beter en langer blijft zitten. Sommige primers - waaronder enkele van deze lijn - zorgen ervoor dat er enkele oneffenheden en fijne lijntjes worden verdoezeld zodat je huid een egale canvas wordt.

Gosh Velvet Touch Foundation Primer - €15,99

Dit is wellicht de eerste primer die Gosh uitbracht, en is ondertussen al eentje die vele meiden gebruiken. Ikzelf gebruik deze foundation primer ook, en ik vind hem super. Lees mijn review erover hier. Je gebruikt dit product onder je foundation zodat het beter aanbrengt en langer blijft zitten.

Velvet Touch Line Perfector - €16,99

Dit is een nieuw product van Gosh. Het vult alle lijntjes en verdoezelt de oneffenheden op je huid waardoor het een egaal vlak wordt. Dit is niet hetzelfde als de foundation primer! Die zorgt dat je make up langer blijft zitten, deze zorgt voor een egale huid.

Velvet Touch Eye Primer - €12,49

Eye primers veroveren de beauty markt, dus natuurlijk kon Gosh niet achterblijven. Daarom bracht het merk een eigen primer uit die je oogschaduw langer doet opblijven. Hier ben ik heel benieuwd naar, aangezien ik nog nooit een eye primer heb gebruikt. Ik zou hem niet gebruiken voor oogschaduw, maar ik heb gehoord dat zoiets ook je eyeliner en oogpotlood langer blijft doet zitten, en dat vind ik wél interessant.

Velvet Touch Lip Primer - €11,49

Deze primer werkt hetzelfde als zijn broertje, de eye primer, alleen gebruik je het dus op je lippen in plaats van op je oogleden. Het zorgt ervoor dat je een glad canvas hebt dat geschikt is om lipproducten op te brengen. Het zou je lipstick, gloss,... langer doen blijven zitten.

Mattifying Finish Pressed Powder - €10,49

Dit is geen primer, maar een fixerende poeder dat je over je make up aanbrengt en er voor zorgt dat het geheel beter en langer blijft zitten.

Ik ben vooral benieuwd naar de eye en lip primers. Toch vind ik de prijs iets te hoog om het eens uit te testen, best wel jammer.

Gebruiken jullie primers? Zo nee, zou je eentje van deze lijn proberen?

Veel liefs,
Diana