17 aug 2010

Fashion battle

Vroeg of laat kom je, als celebrity, iemand tegen die hetzelfde heeft gedragen als jou. Of nog erger: jij bent degene die een jurk draagt die iemand anders al gedragen heeft voor jou! Het overkwam America Ferrera en Beyoncé. Zij droegen allebei een lichtblauwe jurk van Malandrino.


Beyonce droeg het jurkje als eerste naar het Billboard's 4th Annual Women in Music event vorig jaar in oktober. Zij paarde het met nude kleurige hakken, stijl haar en grote oorbellen.

America Ferrera droeg hetzelfde jurkje gisterenavond tijdens de 25th Annual Imagen Awards in LA, samen met rode hakken en haar haren in een elegante staart.
Ik vind persoonlijk dat Beyonce wint. De rode schoenen staan niet bij de kleur van het jurkje, vind ik.
 
Wat vinden jullie?
 
Veel liefs,
Diana

8 opmerkingen:

www.beautyking.nl zei

Beyoncé,in dit geval was zij eerder.
Maar ik vind het eigenlijk een beetje te gek voor woorden.. waarom is het raar als 2mensen hetzelfde dragen?
Ik vind al die dingen maar overdreven rond beroemdheden..

x

Ellen zei

Ik vind het beyonce beter staan, dat rood met blauw vind ik geen mooie combinatie.

kimberley zei

voor mij wint beyonce ook!

Petra zei

Ja, beyoncé staat er echt veel mooier mee...

Anoniem zei

Het staat beyoncé veel mooier. Het is ook een hele mooie jurk.

xxxx

Floor / Marjolein zei

Definately Beyoncé ;) Bij America vind ik het niet helemaal goed uitkomen bij haar hips...

Unknown zei

zonder twijfel, B!

Daniëlle zei

beyonce, overduidelijk..

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!