4 aug 2010

De officiële Lady Gaga Halloween kostuums!

Voor al de Lady Gaga fans (zoals ik!) is er goed nieuws: er komt een officiële collectie (Halloween)outfits gebaseerd op de outfits die the Lady herself heeft gedragen. Ikzelf vind het een geweldig idee! Kijk snel mee naar de outfits!

Mother Monster loves you!



Pokerface - Love Game

Telephone - VMA optreden

random podiumoutfits






Ik zou er wel iets van kopen (ja serieus!). Gewoon voor de lol natuurlijk, ik zou zo niet naar school gaan :) Ideaal voor Halloween, vind ik! En geen geknoei meer met zelfgemaakte outfits (check YouTube maar eens). Meer informatie vind je hier.

Wat vinden jullie hiervan? Yay of nay?

Veel liefs, my little monsters :)
Diana <3

5 opmerkingen:

Anoniem zei

oh gatver als ik ergens een hekel aan heb is het wel gaga... hahaha

Birgit zei

Waaauw dikke YAY (:

Anoniem zei

super ik ben er al heel lang naar opzoek maar ik kan geen nederlandse site vinden om het te kopen!

Anoniem zei

Dikke YAY!!
En jij moet je mond houden over gaga.
Straks gaan we gewoon een hekel aan jou hebben!

Anoniem zei

waar kun je deze kopen?
groetjes!

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!