20 jul 2010

Fashion inspiratie

Ik ben dol op vintage, retro kleding: schattige jurkjes, felle kleurtjes en leuke prints. Jammer genoeg durf ik ze niet echt te dragen ;p
Toch krijg ik ongeveer dezelfde kick als ik een foto zie van iemand die deze stijl draagt. Hieronder vind je een paar leuke voorbeelden van leuke outfits op leuke meiden.

Ah, Katy Perry! Haar stijl is gewoon zo verrukkelijk. Check dit jurkje eens, gewoon prachtig!



Zooey Deschanel, zowat een look-a-like van miss Perry. Dit jurkje zou ik wel zelf dragen. Ik zou wel eens haar kleerkast willen leegplunderen, ze is altijd ZO mooi gekleed.

Taylor Swift met hét jurkje dat ik zelf ook wil. zucht.


Als ik deze foto's zie krijg ik de kriebels om de stad in te gaan en de winkels leeg te roven. Jammer genoeg roept mijn portefeuille dat ik gewoon braaf achter de computer moet blijven zitten en moet - eh - windowshoppen.
Wat vinden jullie van deze stijl? En wat draag je zelf het liefst?

x Diana

1 opmerking:

Merel zei

Ah ik heb een bijna exacte kopie van dat laatste jurkje. ook strapless en met zo'n printje. maar dan met een taille riem. lovee

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!