31 jul 2010

Diary of a blogger - Deel 2

Ik ben nu al bijna twee weken bezig met mijn eigen blog en ik vond het een leuk idee om jullie, mijn lieve lezeresjes, op de hoogte te houden van mijn ervarigen hiermee!
Vandaag wilde ik het hebben over comments achterlaten. Lees je snel even mee?

Sinds enkele dagen heb ik zo'n bezoekersteller op mijn blog staan waardoor ik kan zien hoeveel bezoekers er langskomen, hoeveel er momenteel online zijn,... Best handig, vind ik, dan weet ik ongeveer of ik het goed doe of niet :) Maar wat me toch opgevallen is, is dat er meer bezoekers dan comments zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik klaag hier niet over! Ik ben superblij dat ik toch wel een flink aantal bezoekers per dag heb. Maar het maakt me natuurlijk nóg blijer om jullie lieve comments te lezen :)


Ik moet toegeven dat ik, voor ik een eigen blog had, hetzelfde deed. Superveel leuke blogs bezoeken maar nooit een comment achterlaten. De laatste tijd doe ik dit wél. Ik besef nu dat het best vervelend is als er wel veel mensen naar je blog komen kijken, maar de teller van de reacties steeds op 0 blijft staan. Dit is natuurlijk geen verwijt hoor! I still love love love you guys.Daarom heb ik mijn leven gebeterd en laat ik nu altijd een comment achter als ik een blog bezoek! Zo bezoeken andere mensen ook meteen mijn site als ze bijvoorbeeld op mijn naam klikken, of gewoon uit nieuwsgierigheid.

In ieder geval, ik apprecieer jullie bezoekjes héééél erg, maar laat me af en toe eens weten of ik het goed doe :) En aan degenen die wel een commentje achterlaten, bedankt!

Veel liefs,
Diana ♥

3 opmerkingen:

Astrid zei

ik vind dat ook niet leuk als ik soms heel veel werk heb aan een artikel en als er dan geen comments op komen :s

Diana zei

@Astrid
Ik heb jouw blog bij mijn favorieten gezet en zal élke dag een commentje achterlaten! :D

www.beautyking.nl zei

Gelijk heb je meid!

Een reactie posten

Lief dat je een comment achterlaat, je t'aime!